czwartek, 1 września 2011

Ados Extra Long Lasting nr 545

W dzisiejszym poście podzielę się z Wami swoim całkiem świeżym nabytkiem. Mowa tu o lakierze firmy Ados. Natknęłam się na niego przypadkiem w osiedlowym kiosku. Totalnie urzekł mnie kolor. Nie wiem dokładnie jak go określić... może seledyn wpadający w miętę? Zależy od oświetlenia. Przyjrzyjmy mu się bliżej:
Cena: ok. 6 zł
Pojemność: 9 ml
Opakowanie: moim zdaniem bardzo ładne, filigranowe mimo swojego nie najmniejszego rozmiaru
Pędzelek: zwyczajny, dość twarde włosie, które przy pierwszej warstwie tworzy smugi
Kolory: bardzo duży wybór (mój akurat padł na ten ;))
Krycie: niestety dość mizerne; pierwsza warstwa przy dobrym nałożeniu daje bardziej mleczno-zielony efekt, z drugą jest już ok, ale trzy warstwy to to, co tygryski lubią najbardziej, czyli ja ;)
Trwałość: ok. 2-3 dni bez skazy; potem u mnie odpryskuje, ale w taki sposób, że łatwo da się domalować brakującą emalię; dodam, że nie używam base-, ani topcoat'u
Dostępność: widziałam je w osiedlowych kioskach i, o dziwo!, w... Zielonym Markecie
Ocena ogólna: ogólnie dla mnie ok, jestem w stanie wybaczyć mu wszystkie niedociągnięcia za ten cudny kolor; jak za taką cene wg mnie można spróbować.


A Wy miałyście styczność z lakierami tej firmy? Co o nich sądzicie? Macie jakieś ciekawe kolorki do polecenia? Jakie są wasze ulubione kolory tego kończącego się niestety lata?
Xoxo

3 komentarze:

  1. Ładny kolor. Nie miałam jeszcze lakieru z tej firmy.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Zapraszam na moje rozdanie: http://pure-morning123.blogspot.com/2011/09/rozdanie-give-away.html

    OdpowiedzUsuń
  2. miętka. :) ja mam czerwień z Adosa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja widziałam przepiękną morelkę, ale obawiałam się, że to będzie trój- albo czterowarstwowiec :<

      Usuń

Bardzo Ci dziękuję za każdy szczery komentarz.
Na każdy staram się odpowiedzieć pod postem :)
Jeśli chcesz zostać na dłużej - zaobserwuj :)
Daruj sobie ogólny i nieodnoszący się do posta komentarz w zestawie z autoreklamą, bo mnie do siebie zniechęcasz.