czwartek, 2 sierpnia 2012

NOTW - Nails Of The Week ;)

U mnie kolory na paznokciach bywają nieadekwatne do pory roku ;). Latem mam ochotę na brązy a zimą na róże... Nie mam pojęcia czym to jest spowodowane ;). Tym razem postanowiłam przemycić brąz w kolorze mlecznej czekolady do soczystej czerwonej pomarańczy. Cytrusy z czekoladą? Czemu nie :D!


To zestawienie kolorów bardzo mi się podobało :). Wyszło zupełnie przypadkiem z wyboru "od tak sobie".

Jak Wam się podoba pomarańcza z czekoladą ;)? Zapraszam również do nowej na blogu zakładki "Wymianka" :)
Xoxo ♥

PS Szykujcie się niedługo na pierwszy mini-konkurs :D. TIP: Przejrzyjcie swoje zdjęcia lub zastanówcie się, co/kto pociąga Was za nos najbardziej...

21 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zestawienie :) Też mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pomarańcza z czekoladą? Ciekawie ;) Fajny masz kształt pazurków.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się połączenie tych kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne kolorki :)
    ----------------------
    zapraszam na mojego bloga,
    dodałam do obserwowanych,
    liczę na rewanż:))
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam tak pomalowane paznokcie;D

    zapraszam do mnie na nowy post: patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakimi lakierami malowałaś? :)
    Może masz ochotę zaobserwować się nawzajem? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomarańczowy to Wibo bez numerka i brązowy Celia 26 Cappuccino :). Możesz zobaczyć wszystkie w poście z maja pt. "Osobista tęcza ;)"

      Usuń
  8. fajny pomysł na paznokcie:))
    obserwujemy??<3

    http://cleoinstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne kolorki :) obserwujemy? www.nenkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. też często maluję jeden paznokieć na inny kolor :) obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Ci dziękuję za każdy szczery komentarz.
Na każdy staram się odpowiedzieć pod postem :)
Jeśli chcesz zostać na dłużej - zaobserwuj :)
Daruj sobie ogólny i nieodnoszący się do posta komentarz w zestawie z autoreklamą, bo mnie do siebie zniechęcasz.