wtorek, 24 stycznia 2012

Nowe przypadki ;)

Hejo :)
Zupełnym przypadkiem znalazłam się dzisiaj w okolicy Rossmanna i zupełnym przypadkiem do niego wpadłam, zupełnie przypadkowo kupując takie produkty:


Sól Wellness Beauty zainteresowała mnie zestawieniem zapachowym: kakao i jojoba, a poza tym była w promocji za 1,99 ;). Maseczki z Avy bardzo lubię po moich karotenowych, które nie poprawiają jakoś rewelacyjnie kolorytu skóry, ale dobrze nawilżają i ładnie rozpromieniają buźkę :). Pomidorowa dla mojej mamy, a grapefruitowa dla mnie; kosztowały ok. 1,5-2. Pomadka rumiankowa z Alterry jest moją alternatywą dla kissboxowego wiśniowego Carmexu, kiedy nie mam ochoty na chłodzenie ust ;). Poza tym słyszałam o niej wiele dobrego, a za 4 złocisze z haczykiem warto spróbować.
 
A jaka jest Wasza ulubiona maseczka i pomadka na chłody za oknem ;)?

1 komentarz:

  1. tez czasami cos "przypadkiem" kupie :D a moja ulubiona pomadka to carmex w "pomadce" :D a ogólnie, to swietny blog! :D wpadnij do mnie :* obserwuj, jesli Ci sie blog podoba (: masz twittera? followujemy sie? :D twitter.com/viktoriapoland

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Ci dziękuję za każdy szczery komentarz.
Na każdy staram się odpowiedzieć pod postem :)
Jeśli chcesz zostać na dłużej - zaobserwuj :)
Daruj sobie ogólny i nieodnoszący się do posta komentarz w zestawie z autoreklamą, bo mnie do siebie zniechęcasz.