sobota, 12 maja 2012

Olej tamanu EKO - Biochemia Urody

Olej tamanu to rzecz z Biochemii Urody, którą polecała nissiax83 na YouTube. Ma on właściwości przeciwzapalne, antybakteryjne, antywirusowe, przeciwgrzybicze, redukujące blizny itp. Za buteleczkę 15 ml musimy zapłacić około 11 zł + do tego koszty przesyłki.


Produkt pachnie bardzo intensywnie i niezbyt przyjemnie. Woń utrzymuje się na skórze bardzo długo. Nawet po zmyciu ze skóry, następnego dnia czuję ją ja i inni przebywający obok. Kolor specyfiku również jest intensywny - brudny odcień żółci. Olej otrzymujemy w wygodnej w użyciu buteleczce z dozownikiem.


 Producent zaleca przechowywanie w ciemnym i chłodnym miejscu. Termin ważności jest dość długi, więc zdążę go zużyć ;)


Stosuję go miejscowo na wypryski i opryszczkę, która często pojawia się przy nosie, kiedy mam katar. Bardzo dobrze sobie radzi - zmniejsza opuchliznę i hamuje dalszy rozwój "zimna". Także dobrze nawilża - skórki na wypryskach nie są bardzo uwydatnione. Jest baaaaaardzo wydajny! Kupiłam go ponad pół roku temu, stosuję na spółkę z mamą, a nie zużyłyśmy nawet połowy. Jestem z niego bardzo zadowolona. Jednak koszty zamówienia tylko tego oleju są dość wysokie - ponad 20 zł. Lepiej więc zamówić coś jeszcze i zrzucić się z koleżanką, czy siostrą ;).
Wiem, że niektóre dziewczyny używają go z kwasem hialuronowym. Podobno to dobra kuracja dla skóry tłustej. Ja niestety nie potwierdzę, ponieważ nie posiadam kwasu hialuronowego ;).

Może też używałyście? Jakie są Wasze opinie o tym produkcie :)?
Xoxo ♥

11 komentarzy:

  1. Nie miałam tego typu produktów, ale muszę w końcu coś zamówić, bo w tyle jestem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie bardzo dobrze się sprawdza :). Trzeba tylko systematyczności w stosowaniu, bo wiadomo, że po jednym przypadkowym razie nic nam nie pomoże ;). Miałam ochotę jeszcze na puder bambusowy, ale poczekam, może któraś koleżanka się zlituje ;)

      Usuń
  2. Jesli dla skory tlustej dobry, to chetnie bym sie zaopatrzyla :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak słyszałam :). Podobno mniej się przetłuszcza, ale niestety tego nie potwierdzę, bo nie mam kwasu hialuronowego ;)

      Usuń
  3. Ciekawy, tak na pojedyncze niespodzianki spisałby się dobrze:) Jakoś jednak nie mogę zdecydować się na zakupy w BU. Od razu bym chciała tyle rzeczy, że jak podliczam wszystko wychodzą duże sumy i rezygnuję. Ostatnio znalazłam sklep stacjonarny z różnymi olejami, więc na pewno tam zrobię trochę zakupów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej zrobić zamówienie zbiorcze z koleżankami i się podzielić. Np. podobno pudru bambusowego spokojnie starczyłoby na 2 osoby, automatycznie koszty przesyłki na pół i jest satysfakcja, że się choć trochę oszczędziło ;)

      Usuń
  4. noo bardzo ciekawy produkt :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo ciekawy i wart wypróbowania ;) tylko ten zapach jest nie dla wszystkich niestety

      Usuń
  5. jeszcze nie wiem, na otarcie dosyc głebokie stopy ...

    OdpowiedzUsuń
  6. wlasnie zamierzam go zakupic zobaczymy czy u mnie sie sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny olejek. POlecam,nie wyobrażam sobie pielęgnacji bez niego. Od razu kupiłam największą pojemność.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Ci dziękuję za każdy szczery komentarz.
Na każdy staram się odpowiedzieć pod postem :)
Jeśli chcesz zostać na dłużej - zaobserwuj :)
Daruj sobie ogólny i nieodnoszący się do posta komentarz w zestawie z autoreklamą, bo mnie do siebie zniechęcasz.