środa, 2 maja 2012

Osobista tęcza ;)

Tak, wreszcie ;). Dzisiaj się zabrałam za obfotografowanie swojej lakierowej tęczy ;). Dzisiaj, dlatego, że listonosz właśnie przed chwilą przyniósł mi moje łososiowo-brzoskwiniowe marzenie :D. No to lecimy:

Czerwienie i pomarańcz


Od lewej: Catrice 550 Marilyn & Me, Miss Sporty 151, Miss Selene 142, Golden Rose 336, Wibo (nie ma numerka)


Fiolety


Od lewej: H&M Lovely Lavender, Miss Selene 202, Golden Rose 103


Niebieskości


Od lewej: H&M Enchantress Emma, Miss Selene 204, Miss Sporty 328


Mięty i zielenie


Od lewej: Ados 545, Vollare 399, Miss Sporty 330, Miss Selene 153, Sensique 247


Szarości i srebro


Od lewej: Golden Rose 348, Miss Selene 135, Jumpy 168


Buraczkowe


Od lewej: Sensique 141, Miss Selene 201


Bliżej nieokreślone brązy ;)


Od lewej: Miss Sporty 251, Miss Selene (bez numerka), Miss Selene 182, Virtual by Joko 43


Nudziaki


Od lewej: Golden Rose 105, Wibo 3 albo 8 ;), Wibo 351, Miss Selene 115, Lemax (bez numerka), Essence 03 Cookies & Cream, Catrice 830 Salmon & Garfunkel (spełnione marzenie, tak bardzo kryjące, że aż smużące, ale i tak jest genialny), Ados 148


Kawa i brązy


Od lewej: Golden Rose 13, Celia 26 Cappuccino, Golden Rose 68, Maybelline 786 Taupe Couture


Pojedyncze kolory


Od lewej: Mollon 15 Sunny Day, Astor 74, Miss Selene 206, czarny Lemax do zdobień


Brokaty


Od lewej: Miss Selene 174, Delia 42


Pękacze


Od lewej: Lovely 01, 03, 07


Odżywki


Od lewej: diamentowa Eveline, Joko Preparat Proteinowo-Krzemowy


Uff. Musiałam się trochę pobawić balansem bieli, bo niektóre kolory mój aparat lubi przekłamywać, a tego nie chciałam. Mam nadzieję, że się podobało. Jeśli chcecie zobaczyć jakiś w akcji to piszcie :)
Xoxo ♥

18 komentarzy:

  1. Hej :) Chciałabym powiadomić o zmianie adresu URL mojego bloga, teraz bloguję pod: zaczaarowana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok :) dziękuję za info, bo na pewno będę zaglądać :D

      Usuń
  2. Wow.!
    Jaka kolekcja ;D
    Zapraszam:
    http://haveadreamm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak... uzbierałam tego trochę ;). Ale każdy z nich jest wyjątkowy :D

      Usuń
  3. Kilka z nich mam, włącznie z tą odżywką Eveline aktualnie na paznokciach ;p ale moja "kolekcja" nie równa się Twojej! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest jeszcze nic :P. Duuuużo dziewczyn ma więcej swoich perełek ;)

      Usuń
  4. Piękna tęcza... A wiesz... Ostatnio widziałam aż trzy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze w tym roku nie widziałam. Ale to w sumie dobrze, bo wiąże się z deszczem ;)

      Usuń
  5. o matko ile tego masz ;d
    tez mam kilka z nich ale nie az tyle, ale zazdroszcze kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z każdym miesiącem więcej ;). Postaram się teraz ograniczyć, bo powysychają moje skarby i co będzie :<?

      Usuń
  6. Uh! wszystkie mi się podobają. Ale ten top z Selene zawrócił mi w głowie na amen!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety widziałam tylko jeden egzemplarz ;(. Gdybym się na niego natknęła, to na pewno dam Ci znać. Poczta jeszcze przecież działa :D

      Usuń
  7. najładniejszy żółto-pomarańcz Mollon. nie mam lakierów tej firmy, ale kiedyś chętnie kupię na próbę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat ten odcień chyba nie pasuje do mojej karnacji i wygląda jakbym miała chore dłonie ;) Inne, np. różowy, fioletowy, które dostały dziewczyny w Kissboxie, prezentowały się o wiele lepiej ;)

      Usuń

Bardzo Ci dziękuję za każdy szczery komentarz.
Na każdy staram się odpowiedzieć pod postem :)
Jeśli chcesz zostać na dłużej - zaobserwuj :)
Daruj sobie ogólny i nieodnoszący się do posta komentarz w zestawie z autoreklamą, bo mnie do siebie zniechęcasz.