niedziela, 29 kwietnia 2012

[TAG] 11 Questions



 Dzisiaj bardzo bardzo nietypowo, bo jeszcze żadnego tagu u mnie nie było. Zostałam zaetykietkowana przez cudaśną Enchantted :). Bardzo dziękuję ;D.


Zasady TAGu:
1. Każda oznaczona osoba musi odpowiedzieć na 11 pytań przyznanych im przez ich "Tagger" i odpowiedzieć na nie na swoim blogu
2. Następnie wybierasz 11 nowych osób do tagu i połącz je w swoim poście( tak jak na blogu (EyeGraffiti)
3. Utwórz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w TAGu i napisz je w swoim TAGowym poście
4. Wymień w swoim poście osoby które otagowałaś !!!
5. Nie oznaczaj ponownie osób, które już są oznakowane.

Pytanka, które przypadły mnie ;)

1. Czego używasz do pielęgnacji paznokci? Jak o nie dbasz?

Do pielęgnacji paznokci używam papierowych pilniczków, czasem obcinaczki, jak sobie pozwolę na dłuższe ;). Skórki odsuwam drewnianymi patyczkami Donegal, a jeśli niemiłosiernie sterczą to wycinam radełkiem Donegal. Pod lakier stosuję diamentową odżywkę Eveline. Staram się codziennie na noc nakładać krem na dłonie, a tym samym na skórki, ale ostatnio to zaniedbałam i muszę okiełznać ich suchość.


2. Twój absolutny KWC? (Kosmetyk Wszech Czasów)

Nie mogę wymienić jednego :<. Jednego w każdej kategorii owszem ;P. Ale ograniczę się do trzech: cienie Sleeka, maski Biovax i zanosi się na to, że też diamentowa odżywka Eveline :D.


3. Marka kosmetyczna, której najbardziej nie polecasz?

Nie mam najgorszej marki. Może dlatego, że na żadnej aż tak się nie przejechałam. Choć IsaDora z byłych KissBoxów nie wieje uczciwością.  Jestem pewna, że nie kupię żadnego produktu tej firmy.


4. Zdarza Ci się wyjść z domu bez makijażu?

Oczywiście :D. Mój makijaż pojawia się raczej w weekendy ;). Do szkoły zdarza mi się pomalować rzęsy i to wszystko :)


5. Jakiej firmy kosmetyki polecasz do pielęgnacji ciała?


Bardzo lubię masła Ziaji, Perfecty, krem Isany. To moim zdaniem marki godne polecenia :).


6. Masz tatuaż, kolczyki?

Tatuażu nie mam i nie będę miała, ponieważ nie czuję takiej potrzeby. Kolczyki mam dwa - po jednym w każdym uchu i to jest mój zakres upodobań ;).


7. Twoja największa wpadka makijażowa?


Ze względu na to, że maluję się raczej rzadko to będzie to osypany tusz i drobinki z cienia na policzkach.


8. Czy Twoi znajomi, rodzina wie, że prowadzisz bloga?

Rodzina wie, natomiast znajomi nie muszą ;).


9. Ile czasu poświęcasz rano, na zrobienie makijażu?

3 minuty na tusz i to nie codziennie :).


10. Czy farbujesz włosy? Jeżeli tak, to farby jakiej firmy wybierasz?

Obecnie włosów nie farbuję. Rok temu zmieniłam swój średnio-ciemny popielaty blond i byłam soczyście ruda. Koloryzowałam włosy szamponem z firmy Marion w odcieniu miedź. Na farbę nigdy się nie zdecydowałam.


11. Czego nie lubisz w makijażu i kosmetykach?


W makijażu nie lubię przesady i nieprofesjonalności w prostych rzeczach np. dojechanie z podkładem za linię żuchwy jest dla wielu osób z mojego otoczenia nieosiągalne. W kosmetykach nie lubię tego, że nie spełniają swojego zadania np. balsam nie nawilża, tusz nic nie robi z rzęsami, cień znika z powieki.

 
Moje pytania dla Was:
1. Twój ulubiony tusz do rzęs?
2. Produktów jakiej firmy najczęściej używasz?
3. Jaki jest kolor Twojego wymarzonego lakieru do paznokci?
4. Na co nigdy nie odważyłabyś się w makijażu?
5. Z jakiej części swojego ciała jesteś najbardziej dumna?
6. Jaki jest Twój ulubiony żel pod prysznic i balsam do ciała?
7. Masz jakieś zwierzątko? Jeśli tak to jakie, jeśli nie to jakie chciałabyś mieć?
8. Jeśli wygrałabyś milion dolarów, to co zrobiłabyś z pieniędzmi?
9. W jakim kraju/mieście chciałabyś mieszkać i dlaczego?
10. Co jest Twoim marzeniem?
11. Jakie jest Twoje motto życiowe?

Taguję:
Feriabarw
Jolkag78
Hoshi777
Gosgosek
Anne-mademoiselle
Iwona ja
Renia1201
Paula.
+ kto czyta posta, a u siebie go nie zrobił ;)

5 komentarzy:

  1. Ja też jestem wściekła na produkty "nawilżające", które w ogóle nie nawilżają, masakra z takimi :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brrr. Tylko się wystrzegać. Moim zdaniem są najgorsze z kategorii "nie robię nic dobrego" ;)

      Usuń
  2. Dziekuje za oTAGowanie :) jak tylko wroce z augustowskich lasow - zamieszcze odpowiedzi u siebie. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie życzę udanej majówki :D. Uważaj tylko na kleszcze! Również pozdrawiam :*

      Usuń
  3. Tak. Niektóre produkty nawilżające to porażka po całości.
    Zapraszam:
    http://haveadreamm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo Ci dziękuję za każdy szczery komentarz.
Na każdy staram się odpowiedzieć pod postem :)
Jeśli chcesz zostać na dłużej - zaobserwuj :)
Daruj sobie ogólny i nieodnoszący się do posta komentarz w zestawie z autoreklamą, bo mnie do siebie zniechęcasz.